Kontakt a spolupráce

SEO a copywriting a tvorba www stránek

Vlastníte webové stránky a rádi byste je viděli na vyšších pozicích ve vyhledávačích Google a Seznam a dlouhodobě si zajistili organickou (neplacenou) návštěvnost z vyhledavačů? Nebo byste si rádi nechali vytvořit profesní stránky pro vaši živnost a získali tak profesionální prezentaci na internetu?

Máte web či e-shop s cestovatelskou tématikou a potřebujete originální texty z cest a výletů?

Nabízím své zkušenosti v oblasti SEO Copywritingu i tvoření menších webů ve WorPressu s celkovou optimalizací webu pro vyhledávače. Obraťte se na mě s důvěrou a domluvíme se na dalších krocích.

Napište mi zprávu s konkrétním požadavkem a já se ozvu, jak jen to bude možné.

    Ukázka aktuálních pozic u jednotlivých klíčových slov sledovaných na blogu strcprstskrzprd.cz.

    Fotografie: pozice sledovaných kw na google

    Mrkněte co nabízím a vyberte si to, co potřebujete

    1) Technická analýza webu

    • Propojení webu s GA a GSC, Collabim, Seznam Webmaster, Sklik,
    • Zkontroluji indexaci stránek/produktl/ služeb ve vyhledavačích Google a Seznam
    • Podívám se i na rychlost načítání webu a navrhnu řešení pro zrychlení

    2) Off – page analýza webu

    • Analýza zpětných odkazů
    • Analýza klíčových slov a vyhledávácích fází
    • SEO analýza (analýza konkurenčních stránek, vyhledávácích dotazů atd.)
    • Strukturovanost dat a bezpečnost webu
    • Zabezpečení pomocí SSL certifikátu

    3) Vyhodnocení situace a nastavení nápravných opatření

    • Tvorba SEO strategie
    • On-page návrh nápravných opatření
    • Off-page návrh nápravných opatření
    • Kategorizace a vytvoření kategorií webu
    • Sestavení profilu zákazníka i více možností pro nastavení správné komunikace články, videi či fotografiemi
    • Nastavení obsahové strategie získané z analýzy klíčových slov a zajištění obsahu vhodného pro váš web
    • Testování a ladění
    • Po 3 -4 měsích získáte vyhodnocení konverze před/po, CTR, míru okamžitého opuštění a
    • Vyhodnocování a srovnání metrik před 4 měsíci a po 4 měsících od nastavení obsahové strategie a to konkrétně: návštěvnost/konverze, CTR a % okamžitého odchodu zákazníka.

    Ceny se řídí vašimi individuálními požadavky a časovou náročností práce.

    Napište mi prosím zprávu a já se ozvu, jak jen to bude možné.